Velkommen alle kænguruer 🦘

I Brenderup Idrætsforening hopper vi(!) af begejstring hver gang nye frivillige vælger at være med til at skabe gode oplevelser for vores medlemmer.

I år har vi ikke mindre end tre nye instruktører på holdet Kænguruer forældre/barn for de 1-3 årige.

Mød Fie, Maria og Annika som inviterer til sjove og legende gymnastikoplevelser! “Børnegymnastikforløbet er skræddersyet til børn i alderen 1-3 år, og vi glæder os til at have jer med.
Vi vil skabe en tryg og sjov atmosfære, hvor børnene kan udforske forskellige redskabsbaner og lege sammen med sine voksne.
Sammen vil vi hjælpes ad med at sætte redskabsbanen op og rydde den væk igen, så alle kan være med til at gøre det til en hyggelig oplevelse.

Giv jeres børn muligheden for at bevæge sig, lege frit og udvikle deres motoriske færdigheder på en sjov måde. Vi glæder os til at se jer og jeres små gymnaster hver torsdag!”