BIF

Frivillig i Brenderup IF

Flere frivillige søges – vi tager godt imod dig!

De skønne frivillige kræfter i Brenderup IF er blevet synlige i bylivet med ny logo-jakke sponsoreret af Brenderup Elforsynings Almene Fond.
Alle trænere, hjælpetrænere, udvalgsformænd, bestyrelse, kridte-mænd og andet godtfolk i foreningen var samlet til “tak-for-hjælpen fest” i Brenderup Forsamlingshus fredag d. 5. sep.. Her blev de nye jakker uddelt, og der var tid til hygge i og imellem de enkelte afdelinger som en god optakt til den netop opstartede sæson.
DagliBrugsen Brenderup var også glade givere til en god aften. Et stort tak til begge sponsorer.

Vi er ca. 50-60 frivillige i foreningen – men vi vil så gerne være flere!!

Der er altid plads til flere hænder til store og små gerninger i foreningen. Aktuelt mangler gymnastikafdelingen en instruktør i Cross Gym og håndbold trænere til U8/9 og U15. Uddannelse tilbydes efter behov gennem hhv. DGI og FHF.