BIF

Vi fester og studerer.. Frivilligindsatser i BIF

I frivilligt arbejde skal der være aktiviteter til både hjerne og hjerte. I BIF husker vi på begge dele.

kilde: www.studerende.au.dk 23/6 2022

I bestyrelsen i BIF er vi lige nu bl.a. optaget af at styrke vores frivilligindsats på flere områder. Vi har netop nu afholdt vores fejring af foreningens skønne frivillige. En god aften i forsamlingshuset hvor alle frivillige var indbudt til dejlig mad fra Fjeldsted og drikkevarer sponsoreret af Byens Bedste DagliBrugsen Brenderup.
Foruden det store TAK FOR JERES INDSATS – UDEN JER INGEN FORENING var formålet at hilse på hinanden på tværs af afdelinger, dele røverhistorier og gode ideer.

Bestyrelsen i BIF stræber også efter at gøre foreningen endnu bedre – både for medlemmer og for de frivillige. Derfor deltager tre bestyrelsesmedlemmer aktuelt i et DGI uddannelsesforløb “Frivillighedsuddannelse”, som strækker sig henover efteråret.
Vi håber, at både forening, frivillige, medlemmer og lokalsamfundet vil kunne drage nytte heraf i det kommende år!!

DGI Frivillighedsuddannelse i Middelfart kommune; best.medlem Dorthe, håndboldformand Mette og næstformand Camilla